Garanție
Documentele necesare pentru acordarea garanției:
La predarea produsului defect în perioada de garanție, clientul trebuie să prezinte următoarele documente:
- certificatul de garanție completat corect, cu data achiziționării, ștampilat și semnat împreună cu factura sau bonul fiscal;
- produsul, aflat în bună stare fizică ( cu excepția uzurii normale, determinată de utilizarea lui);
- documentația tehnică și eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat;
- descrierea detaliată a defectului produsului;
- datele dvs de contact: nume, prenume, telefon, e-mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparației.
În cazul neprezentării documentelor de mai sus, S.C. Aconitum S.R.L. - Farmacia Roz nu poate asigura service-ul gratuit.
În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.
De asemenea, vă rugăm să țineți cont de faptul că repararea/înlocuirea unui produs în garanție presupune examinarea acestuia într-un service autorizat de producător, ceea ce implică și un cost de timp.
Vă asigurăm de faptul că Societatea Comercială ACONITUM S.R.L. - Farmacia Roz depune toate eforturile pentru ca acest timp să fie cât mai scurt. O estimare asupra timpului petrecut în service o puteți obține de la reprezentanții noștri de vânzări.
Vă mulțumim pentru înțelegere!